Ošetření kanálků (endodoncie)

Účinné ošetření zubních kanálků

Už několik nocí jste se nevyspali kvůli nesnesitelné bolesti zubů? V tom případě byste měli neprodleně navštívit zubního lékaře. Pravděpodobně trpíte klasickým zánětem. A bez důkladného ošetření se neobejdete.

Co je to endodoncie

Jde o ošetření kanálkových systémů a dřeňové dutiny zubu. Díky endodoncii je zubař schopný zachránit poškozený zub.

Zubař se odstraněním odumřelého nervu a následným zaplněním zubu snaží předejít trhání zubu, abyste si ho mohli co nejdéle zachovat v dutině ústní.

Jak vzniká zánět zubu

Za záněty mohou především neléčené zubní kazy. Bakteriální infekce, která je nejčastější příčinou zánětu, proniká kazem přímo do dřeňové dutiny (nervu) zubu. Poškozením nervů pak dochází k zánětu, který vám způsobuje nepříjemnou bolest.

Proto doporučujeme dbát na pravidelné preventivní prohlídky, při kterých lékař může kazy včas odhalit.

Endodoncie se nemusíte bát

Endodoncie mnohdy vyvolává u pacientů paniku. Mohou za to především internetové diskuze, ve kterých se objevují hororové příběhy pacientů, které ale zpravila pramení z neodborného a odbytého zákroku.

V ordinaci Finedent můžete své obavy hodit za hlavu. Vše je totiž o správné péči. Naši lékaři jsou zkušení profesionálové, kteří ošetřují zanícené kanálky každý den a mají s endodoncií dlouholeté zkušenosti. Nejdůležitější je, aby lékař zub dobře znecitlivil a postaral o jeho důkladné vyčištění

Co obnáší ošetření kanálků

Celé čištění trvá zhruba 2 hodiny a provádí se v lokální anestezii. Jeho součástí je:

• Lokalizace a zprůchodnění VŠECH kořenových kanálků zubu
  • Vysoce přesné měření délky kořenového kanálku na desetiny milimetru apexlokátorem a analýzou digitálního RVG snímku
  • Preparace kořenových kanálků špičkovými ručními i rotačními nikl-titanovými nástroji
  • Dokonalá dezinfekci kanálků s využitím ultrazvuku
  • Trojrozměrné plnění kanálků ověřenými metodami laterální a vertikální kondenzace gutaperči

Takto ošetřený zub je pak plnohodnotnou součástí chrupu a může sloužit stejně jako zcela zdravý zub.

Proč endodoncie s Finedentem

• Krátké lhůty na objednání
  • Lékaři a dentální hygienistka s několikaletou odbornou praxí
  • Příjemné prostředí na Praze 2 – dobrá dostupnost MHD
  • Moderní špičkové vybavení zajišťující komfort pacientů
  • Ordinační hodiny i v sobotu

Zbavte se protivné bolesti zubů a objednejte se do naší ordinace. Cena ošetření se pohybuje od 1 499 Kč a liší se podle náročnosti zákroku.