Profil firmy

MUDr. Pavel Trefný, PhD.
zakladatel Finedent

Ordinaci Finedent, která se specializuje na estetickou stomatologii, založil v roce 2007 MUDr. Pavel Trefný, PhD. Ten chtěl po dlouholetém průzkumu trhu vytvořit prostředí, ze kterého budou pacienti odcházet spokojení s profesionálně odvedenou prací a rádi se vrátí.

Vznikl tak Finedent, ve kterém se od začátku zaměřujeme na vysokou profesionalitu, špičkovou kvalitu prováděných zákroků, jejich bezbolestné a maximálně šetrné provedení a dokonalou informovanost.

Zároveň chceme, abyste se u nás cítili příjemně. Proto nám záleží i na vybavení ordinace a čekárny. Navíc u nás pracují lékaři, kteří jsou nejenom zkušení odborníci, ale především jsou lidští a komunikativní.

Osobní přístup

Jsme menší ordinace, která si zakládá na osobním přístupu k pacientům. Je pro nás důležité, abyste se na naše lékaře mohli spolehnout a vybudovali si k nim důvěru.

Flexibilita

Respektujeme vaše časové možnosti a snažíme se být maximálně flexibilní. Ordinujeme i večer, což oceníte, jste-li velice vytížení a přes den si čas nenajdete. V akutních případech jsme vám k dispozici i v sobotu.

Vzdělaný a zkušený tým

O vaše zuby se stará zkušený tým odborníků, kteří se stomatologii věnují i ve volném čase – neustále se vzdělávají na odborných seminářích. Práce je tedy jejich koníčkem, což se odráží i v profesionalitě provedených zákroků.

Prověřená kvalita

Naši zubaři pracují s technologiemi, které splňují nejnáročnější požadavky na ergonomii a komfort pacientů.  Sledujeme aktuální trendy a našim pacientům nabízíme ošetření technikou, která splňuje nároky moderního zubního lékařství.

Vše na jednom místě

K nám nechodíte pouze na preventivní prohlídky. Umíme se o vaše zuby postarat kompletně. Poskytneme kvalitní dentální hygienu, dodáme zářivý úsměv. Pomůžeme s odstraněním zánětů, nepříjemného zápachu z úst. A specializujeme se i na složitější stomatochirurgické zákroky v podobě implantátů, protetiky a chirurgie.