Revize ošetření kanálků (reendodoncie)

Profesionální revize ošetření zubních kanálků

Museli jste podstoupit náročné ošetření zubních kanálků - endodoncii, ale vaše bolesti stále neodezněly a váš stav se naopak zhoršil? Zřejmě jste se stále nezbavili zánětu, který se nesprávným ošetřením kořenových kanálků může stále rozvíjet.

Nekvalitně ošetřené kanálky nejsou žádnou výjimkou. U nových pacientů se s nimi setkáváme velice často. Díky špičkovým technologiím, se kterými naši zubaři pracují, již ale není nutné zuby vytrhávat či chirurgicky odstraňovat.

Co je to reendodoncie

Jde o metodu, kterou naši zubaři používají ke zprůchodnění špatně ošetřeného kanálku, k preparaci v celé jeho délce, dezinfekci a k jeho správnému zaplnění.

Při této metodě používáme speciální  ultrazvukové koncovky a hroty ze slitiny niobu a titanu. Díky ultrazvuku jsme schopni ošetřit a zachránit před vytržením i takové zuby, u kterých je použití konvenčních metod nemožné.

Jak probíhá reendodoncie

Lékař používá špičkovou ultrazvukovou technologii, díky které je schopen:

• Rychle a bezpečně odstranit staré nevyhovující kořenové výplně
  • Odstranit staré zalomené kořenové nástroje z nedokonale ošetřených kanálků, které znemožňují jejich nové ošetření a tím i záchranu zubu
  • Odstranit staré kořenové čepy u zubů se špatně ošetřenými kanálky a periapikálními záněty (váčky), umožnit tak jejich kvalitní ošetření a záchranu zubu

Proč reendodoncie s Finedentem

• Krátké lhůty na objednání
  • Lékaři a dentální hygienistka s několikaletou odbornou praxí
  • Příjemné prostředí na Praze 2 – dobrá dostupnost MHD
  • Moderní špičkové vybavení zajišťující komfort pacientů
  • Ordinační hodiny i v sobotu

Máte-li stále problémy se zuby a rádi byste se zbavili přetrvávající bolesti, objednejte se do naší ordinace. Cena za reendodoncii se pohybuje od 490 Kč a liší se podle složitosti zákroku.